Tehnički opis
Električni i hidraulični sistem R-106
Električni sistem napravljen je sukladno pravilima automatskih sistema. Upravljanje se vrši preko mikroprocesora dizajniranog od strane Rossi Oleodinamica, pogodan za razne operacije, sigurnost i održavanje. Hidraulični sistem pogonjen je sa pumpom koja se spaja elektromagnetski sa pogonskom osovinom vozila.

Kontrola operacija R-106
Kontrola operacija za krcanje posude je smještena na stražnju desnu stranu, tako sprječava operatera u zadržavanju u hazardnoj zoni za slučaj otpadanja materijala prilikom krcanja.
Pražnjenje banje kontrolira se iz kabine vozača, vozač kontrolira preko stražnjih ogledala pogledava obje strane vozila kroz cijelu operaciju istovara u sukladnosti s primjenjivim EC standardima.
R-106 oprema
Oprema Rossi R-106 za prikupljanje kućnog otpada sastoji se od banje kapaciteta oko 2.2 m3. Napravljena od prešanog i savijenog lim a U-oblika sa ojačanjem na donjem dijelu banje pogodno za teže terete, svi su spojevi vareni kako bi se postigla totalna nepropusnost.
Noseći okvir izrađen od Fe420 prešani i savijeni metalni lim sa spojnim kolonama od Fe420 prešanog i savijenog lima.
Pražnjenje banje vrši se naginjanjem do 90° pomoću teleskopskih cilindara . Za stabilnost vozila prilikom istovara koriste se dva dupla cilindra koja podupiru stražnju stranu za vrijeme istovara.

Standard
- Volumen : 2.2m³
- Materijal : Čelik Fe420
- Podizač : 120 do 360 litara plastične posude
- Vratašca za ručno ubacivanje: Standard na desnoj strani
- Boja : Standardna jednobojna

- 1. Vratašca za ručno krcanje. Na visini od 1400mm
- 2. Podizač za plastične posude od 120 do 360 litara
- 3. Podizanje posuda ručno
- 4. Daljinski upravljač. Prilikom podizanja posude sa zemlje nastavak operacije vrši se (pozicija 3) ručno
- 5. Operacija pražnjenja banje vrši se iz kabine. Pri podizanju banje stabilizatori izlaze automatski (pozicija 6) i povlače se prilikom spuštanja
- 6. Stabilizatori podržavaju i opterećenje stražnje osovine ali i i kod postavljanja vozila za pretovar u veće vozilo
Radi postizanja maksimalne korisne nosivosti na šasiji Piaggio Maxxi 2,2 tona, mašina je dizajnirana samo za male posude i nadogradnje bez potisnog mehanizma.
Odgovarajuća šasija je Piaggio Porter Maxi 2.2 tone. Osnovne dimenzije ovakvog vozila su:
- Ukupna dužina vozila: 4260 mm
- Ukupna visina vozila: 2100 mm
- Ukupna širina vozila: 1560 mm (bez retrovizora)
- Korisna nosivost: 625 kg u čeličnoj izradi
- Maksimalna visina: 2900 mm kad 240 litarska posuda je na gornjoj točci istovara
Radi postizanja maksimalne korisne nosivosti na šasiji Piaggio 1,7 tona, mašina je dizajnirana samo za male posude i nadogradnje bez potisnog mehanizma.
Glavne opcije
Lagana verzija (Aluminij)
Za smanjenje težine banje i postizanja veće korisne nosivosti u opciji je tijelo banje izrađen od aluminija Peraluman H32. Podizač i okvir šasije ostaju metalni. Na taj način dozvoljeni utovar je veći za 90 kg u odnosu na čeličnu izradu.
Dodatna ukrcajna vratašca na lijevoj strani
Ekstra vrata na lijevoj strani za ručno krcanje.
Pokrivanje R-106 tijela
Mogućnost da se pokrije gornji dio banje radi sprječavanja ispadanja lakših dijela otpada prilikom vožnje. Pokrivalo je napravljeno od platna otpornog na habanje sa automatskim mehanizmom za izvlačenje i namotavanje.
